15 Ağustos 2010 Pazar

Mamadou Niang



Kulübün uzun zamandır süren forvet transferi çalışmaları sonunda meyvesini verdi.Yaklaşık 20 gün önce gündeme ilk kez düşen Mamadou Niang seslerinin gerçek olduğu anlaşıldı.Bu transfer döneminde Fransa'daki bütün siyahi forvetlere talip olmuştu Fenerbahçe.Özellikle Asamoah Gyan epey popülerdi.Ben de aslında Gyan'a hiç sıcak bakmıyordum.Herkes Dünya Kupasındaki performansını konuşuyordu ama orda da çok beğenmemiştim ben.Özellikle son vuruşlarını zayıf, kendini de dengesiz bulmuştum.Nobre'den bu yana forvet sıkıntısı çekiyordu Fenerbahçe.Anelka, Kezman ve Guiza beklentileri karşılayamadılar.Uyum sorunu çektiler saha içerisinde.Niang'a içim kaynadı diyebilirim.Aranan kriterlere uygun gözüküyor.Sanırım burda kritik nokta Niang'ın Fenerbahçe'ye hangi gözle baktığı.Buraya sadece para kazanmak için mi, yoksa alacağı paranın da hakkını vermek için mi geldi?Eğer iyi niyetli olur ve takımla iyi uyum sağlarsa Hooijdonk gibi taraftarın gözbebeği olabilir.
Artık Fenerbahçe'nin futbolcusu ve başarılı olabilmek için gol atmalı.O'nun için bol gollü bir lig diliyorum.Başarılar Niang...

Hiç yorum yok: