18 Aralık 2010 Cumartesi

Kayserispor 2-0 Bucaspor


Ntvspor.net ten alıntıdır.

Benim için biraz daha özel bir maç oldu.Saat 13:47 (Maç 14:00 da başladı) iken Ligtv'yi açtığımda ekrandakiler beni futbolsever olarak rahatsız etti.Bilet fiyatları kale arkası 5, maraton 10 TL iken tribünleri bomboş gördüm.Anlık kararla maça gitmeye karar verdim.Maçın 4.dk sında tribündeydim.

İlk yarısı tatsız bir maçtı.Ben maraton, batı alt tribünündeydim.Bu tribünün ismi Londra tribünü olarak değiştirilmeli.Tiyatro izler gibi maçı izledikleri yetmezmiş gibi en ufak hatada futbolculara kenardan bağırmakta ustalar.
2 takım aslında birer oyuncuya bağlıydı.Buca ileride Manucho'nun yeteneklerine bağlıyken Kayseri'de bunun karşılığı Andre Moritz'di.Şota oyuncu değişiklikleriyle maçı kopardı diyebiliriz.Haftalardır ne yaptığı belli olmayan Mehmet Eren'in yerine Ömer Şişmanoğlu değişikliği hücumda alternatifleri artırdı.Mehmet Eren oyundan çıkarken kendisinin çıkacağına inanamadı."Ben mi?" diye işaret ediyordu kenara.Kayserispor için zor olan bu maçta belki takımını yalnız bırakmak istemiyor, kaptanlığını yaptığı takımın bu zor gününde destek olmak istiyordu ama iyi oynamıyordu.Önde katkı sağlayamayan Abdülkadir'i oyundan alıp, yerine daha hareketli Ömer geçti, oyuna girense Semih'di.O da hızlı, çabuk, teknik ve hırslı bir oyuncu.Sol kanat böylece daha aktif oldu.2.yarıda iyice oyundan düşen Ali Bilgin'in yerine ise ortasahada yardımlaşmayı en üst seviyede yapabilen, pas trafiğini rahatlatan Furkan Özçal girdi.Böylece takım sağda da Andre Moritz'in iyi oyunuyla oyun hakimiyetini eline geçirdi.Daha sonra goller geldi.

Ömer Şişmanoğlu zeki, kendini boşa çıkartmasını iyi bilen bir futbolcu.İlk golden sonra bir pozisyonda Moritz'le aralarında bişeyler oldu.Birbirlerine kızdılar.Bundan yaklaşık 2 dk. sonra serbest vuruşta Morizt'in ortasını kafayla gol yapan Ömer, golden sonra Moritz'e koşarak bir yerde hakkını verdi.

Maçın adamı Moritz'di benim için.Şota'nın oyuncu değişiklikleri yerindeydi.Yine defansta Serdar Kesimal maçın iyilerindendi.

Karar veremediğim şu;ben bu maça neden gittim?Kayserispor'u sevdiğimden mi, Kayserispor'a (taraftar yüzünden) acıdığımdan mı yoksa futbolu sevdiğimden mi?Ama sonuçta Kayserispor'un galibiyeti beni çok mutlu etti...

Not:Bu yazı kayserispor.org ve kayserispor.com da yayınlandı.
http://www.kayserispor.org/kayserispor-bucaspor-mac-yorumu-mustafa-kabakci.html

Hiç yorum yok: