9 Şubat 2011 Çarşamba

Bilge Adam'la 2 Yıl Daha


2 yıl daha bizimle birlikte büyük kaptan, bilge adam, profesör, kralex, doktor ve daha nice nitelikleriyle...

Alex sevgisi bir başkadır...
Belki 30 yıl sonra siz, Messi diyeceksiniz ama bizim aklımıza Alex gelecek.Siz Maldinilerin, Maradona-Agüero ürünün yenilerini araştırırken, biz Alex'in oğlu Felipe'nin ismini yazacağız arama motorlarına.Arama motoru kalır mı o döneme, o ayrı.Sırf Alex Fenerbahçe'de oynadığı için babama teşekkür ederim ki beni Fenerbahçeli yapmış.

2 yıl daha izleyeceğiz, yaptıklarıyla, söylemleriyle yeri geldiğinde gözlerimizden yaş gelmesine sebep olan kaptanı.Birileri yine sallayacak, biz yine destekçisi olmaya çalışacağız.Kim bilir kaç kez daha hayran kalacağız, oynadığı futbola, sürdüğü hayata.

"Ben Alex'ten benim veya herhangibirimiz kadar Fenerbahçeli olmasını beklemiyorum, ama burada olduğu sürece bu kulübün, bu camianın özellerini ve güzellerini öğrenip onlara saygı göstermesini kendime saygı gösterilmiş olması olarak algıladığım için ve bu saygıya pek sık maruz kalmadığım için kendimi şanslı hissediyorum bir kez daha." Barış Gerçeker

Hiç yorum yok: