27 Ocak 2011 Perşembe

futbol

5 saat sonra fenerbahçenin maçı var.fenerbahçemin maçı.
maç için çok heyecanlı gözükmüyorum şimdilik.eskiden maç günü daha farklı olurdum.
heyecanımı kaybettiren şeyin oynanan futbolla veye takımla ilgisi olduğunu düşünmüyorum.başka şeyler
"futbol asla sadece futbol değildir" var ya, hep bu yüzden.futbol sadece futbol olabilse
mesela gs yeni stadı açıldı mı? emin değilim, emin olmak istiyorum
futbolu yönetenler sanayici olmasın, iş adamı olmasın, onlar ciddi adamlar futbolsa oyun
çocukken mesela maç yapardım sabah 10'dan akşam 7'ye kadar yaz ayları boyunca.yenilsem üzülürdüm, çünkü ben her maç kazanmak için oynardım ama her şey biterdi o gün.yeni gün yine aynı heyecanla kalkar yine maçlar yapardık
şimdi öyle değil, yenilince daha motive falan oluyor futbolcular, bunun tek sebebi de futbolun sanayileştirilmesi
o hooijdonklu dönemden beri geri gidiyoruz sanki, o zaman başkanlar biraz daha amatördü, şimdi profesyoneller, çok profesyonel
son zamanlarda gazoz ligini takip ediyorum, herkese tavsiye ederim.maçtan önce atışıp maç sonunda kardeşler, çocukken yaptığım maçlardaki gibi

futbol oyundur, saklambaç gibi, fazlası değil

Hiç yorum yok: